Flexibilné služby pre správu vašich C-dielov

Malé diely, diely podľa normy DIN a štandardné diely, dielenské chemikálie, spotrebný materiál a vrtáky, ako aj brúsne materiály a nástroje majú zvyčajne nízku obchodnú hodnotu. Sú však spojené so značnými nákladmi na spracovanie - najmä ak sa objednávajú často. Na úspešné riadenie C-dielov je rozhodujúca správna rovnováha medzi hodnotou tovaru a nákladmi na nákup, aby sa využil nevyužitý potenciál úspor.

V závislosti od vašich želaní ponúkame flexibilné služby od poradenstva a podpory až po kompletné prevzatie preferovaného procesu obstarávania. V kombinácii s variabilným objednávkovým a skladovým systémom FÖRCH VARO sa môžete v budúcnosti plne sústrediť na svoju hlavnú činnosť.

Špeciálne pre automobilové dielne ponúkame elektronické riadenie C-dielov s funkciou prepočítavania v spolupráci s poprednými poskytovateľmi systémov riadenia predajcov Loco-Soft a AM Solutions.

Model analógového dobíjania je jednoduchou možnosťou a pomáha vám generovať ďalšie príjmy z prevádzky dielne.

Obstarávanie a správa C-dielov je zložitá a časovo náročná úloha, na ktorú v každodennej rutine dielne alebo stavby nezostáva veľa času. Radi vás podporíme našimi flexibilnými službami, ktoré siahajú od poradenstva a podpory až po kompletné prevzatie preferovaného procesu nákupu v závislosti od vašich želaní.

Systém variabilného usporiadania FÖRCH VARO - najmä regálový systém VARO - je ideálnym doplnkom pre optimálnu manipuláciu s vašimi C-dielmi. Vďaka tomu sa môžete v budúcnosti plne sústrediť na svoju hlavnú činnosť.

 
Vaše výhody
  • Flexibilné, individuálne voliteľné služby
  • V prípade potreby plánovanie dopytu a prevzatie likvidácie vašich C-dielov.
  • Ideálna kombinácia s regálovým systémom VARO
  • Zvýšenie efektívnosti a minimalizácia nákladov na procesy
 
FÖRCH VARO
  • Vizualizované plánovanie regálového systému podľa vašich požiadaviek
  • Koordinované moduly pre skupiny výrobkov a balenia
  • Ľahko rozšíriteľný
  • Profesionálny a priestorovo úsporný dizajn
  • Prehľadné označovanie čiarovými kódmi EAN
  • Oprava zmeny poradia pomocou VAROscan priamo na regáli
  • Žiadne finančné náklady vďaka priaznivému nájomnému

Diely typu C sa spotrebúvajú na výrobnej linke v každodennej dielenskej rutine, ale takmer nikdy sa neúčtujú zákazníkovi. Problémom je často riadenie, kontrola zásob a vytváranie malých dielov v systéme.

Proces správy elektronických akcií typu C je rozdelený do troch jednoduchých krokov:

  1. Stiahnite si návrh článku z internetového obchodu FÖRCH.
  2. Importujte súbor do systému správy dodávateľov Loco-Soft alebo AM Solution.
  3. Ďalší výpočet, správa zásob a analýza vašich C-dielov

Ešte ste nepoužili systém riadenia predajcov Loco-Soft alebo AM Solution? Žiadny problém. Ponúkame atraktívne riešenie refinancovania nákupu dielov FÖRCH C.

Prehľad vašich výhod:

  • Pohodlný a jednoduchý import kmeňových údajov produktov FÖRCH - už nie je potrebné žiadne manuálne zadávanie.
  • Zvýšenie príjmov jednoduchým zavedením automatických konverzných príplatkov
  • Transparentné prideľovanie a ďalšie účtovanie položiek FÖRCH podľa dielčích objednávok
  • Jednoduchá správa zásob položiek FÖRCH v systéme riadenia predajcov
  • Zhoda s GMO prostredníctvom ďalšieho výpočtu na úrovni položky
  • Využívajte všetky funkcie systému riadenia predajcov na základe tovaru FÖRCH.
  • Potvrdenie objednávky je možné získať v internetovom obchode FÖRCH v Loco-Soft
  • Elektronický katalóg dielov prostredníctvom OCI v spoločnosti AM Solutions
Na webovú stránku Loco-Soft
Na webovú stránku AM Solution

Veľký počet rôznych drobných dielov v garážach spôsobuje, že proces dodatočnej fakturácie je časovo veľmi náročný, a tým spôsobuje aj veľké náklady. Na druhej strane zostáva nevyužitý obrovský potenciál na zvýšenie obratu a zisku. Práve tu prichádza na rad náš elektronický manažment dielov C.

Náš konverzný model rozdeľuje vaše nákupy malých dielov až do deviatich cenových skupín. Výsledkom nákupu a množstva je priemerná hodnota nákupu na položku. Všetky použité drobné diely tak môžete zahrnúť do predajnej objednávky a zákazníckej faktúry ako predajnú hodnotu s individuálne definovateľným koeficientom prirážky - jednoducho a transparentne pre všetky zúčastnené strany.

Jednoducho sa obráťte priamo na nás alebo na svojho predajného poradcu. Ten vám rád poskytne potrebné dokumenty a informácie.